Förhandsbokat the Sims 3 Övernaturligt

Igår var jag på stan en sväng och passade på att förhandsboka the Sims 3 Övernaturligt, eller Supernatural som den heter på engelska. Jag kan knappt vänta till september då spelet kommer ut, för det verkar vara helt galet bra! Man kan vara varuvar, häxor älvor, zombier, o.s.v. Underbart! Om jag lyckas ska jag definitivt skaffa limited edition versionen där man får med coola prylar från Plants vs Zombies! (Ett annat underbart och superbra spel som jag varit smått beroende av. Ni som inte spelat det, gör det!). För er som vill veta mer om expansionspaketet kan kika här.

Ska ni skaffa Övernaturligt när det kommer?


Bildkälla: cdon.se




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0