Random Legacy Challange

Jag vet att det är längesedan jag skrev. Haft fullt upp med annat så som skola och mina andra hobbies. Bland annat läser jag en hel del just nu, Hursomhelst.
 
Nu har jag börjat på en så kallad Random Legacy Challange (RLC). Det är faktiskt riktigt kul! Originalreglerna hittar du här, och du hittar de på svenska här
 
Min första generation blev slumpad såhär:
Familjestruktur: Par + vän
Antal barn: 4
Inkomst: P: Konstvärderare
P: Äventyrare
S: Trädgårsmästare/Näktarmakare
Generationsmål: Leva grönt
Övrigt: Bort med tassarna
 
Därefter skapade jag mina simmar. Alexa (i mitten) är grundaren. Till vänster står hennes pojkvän Rikard och till höger hennes syster Andrea. Rikard drömmer om att åka utomlands, men ekonomin ser inte ut att hålla för det än på ett tag. Andrea älskar naturen, växter och allt sånt, och vill ha en egen trädgård. Själv är Alexa en riktig rebell och gör allt för att få klottra på väggar och starta demonstrationer. Hon gillar också att göra containerdyk, vilket är passande då familjen är väldigt miljömedvetna och inte köper in något som helst nytt men de kan få möbler via containrarna (p.g.a. Leva grönt får jag inte köpa något åt familjen via köpläget, med vissa undantag). 
 
Jag kommer inte dokumentera den här fämiljen speciellt mycket, utan endast spela för skojs skull. Men det kan hända att jag lägger upp lite bilder nu och då.
 
Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0