Mitt spel just nu - Danielle och Melody

Mitt spel just nu handlar om Danielle. Hon är riktigt flörtig men har problem att binda sig, så därför flörtar hon runt och har myspys med en massa olika simmar. Samtidigt. Hennes livslånga önskan är att vara flickvän med 10 olika simmar. 
 
När Danielle träffade sin pojkvän nummer två vändes dock hennes liv upp och ner. Hon blev gravid! Hon gjorde givetvis slut med barnets pappa efter bara några dagar. Hon klarade sig igenom graviditeten bra och lyckades till och med flörta till sig ett nytt ragg under tiden. Snart födde Danielle en liten flicka som fick namnet Melody. 
Dock försakade Danielle sin dotter oerhört mycket och tyckte inte alls om henne egentligen. Allt Danielle brydde sig om var att flörta med främmande människor. Något Melody lärde sig avsky. När Melody växte upp till ett barn, och dessutom fick egenskapen ond, gjode hon sin mamma till sin fiende. De avskyr varandra och kommer inte alls överens. (Det är inte Melodys pappa på bilden.)
 
Nu är Melody tonåring och har egenskaperna lättsovare, klumpig, ordentlig och ond. (Jag har inte valt någon själv. Och hennes hår ser grönt ut. Det är det inte. Det är brunt.). Hon kan inte vänta tills hon blir ungdom och kan bestämma över sig själv!

Kommentarer
Postat av: SIMSING.BLOGG.SE - En blogg om The Sims 3

Måste säga att jag ÄLSKAR den här typen av inlägg. Superbra, fortsätt gärna med såna!

2013-02-19 @ 11:13:38
URL: http://railroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0