Angående min RLC

Just nu är jag på generation sex i min Random Legacy Challange. Jag kommer nog inte uppdatera så mycket om de generationer som varit mellan generation två och nu, då jag inte dokumenterat så mycket utan fokuserat på att bara spela och ha kul. Gör jag om en liknande legacy så ska jag försöka vara lite mer noga med att fotografera/ta screenshots och dokumentera det hela. 
 
Här har vi generationen jag spelar på just nu i alla fall! Arvtagaren (mannen i mitten) heter Christoffer och har två biologiska barn (de äldre) samt två adopterade (de två yngre). Barnen heter (äldst till yngst): Albin, Juliette, Benjamin och Sally. Han är dessutom singelförälder och har uppfostrat alla fyra själv. Christoffer jobbar inom militären och har som livslång önskan att nå toppen inom sitt område. 
Generationens mål är att Christoffer ska lyckas med något awesome. Jag tänkte först att han skulle skapa en simbot, men insåg lite för sent att jag missat fixa lite saker som behövde fixas så skrotade den idén. Nu har han inget jättespektakulärt på gång, men jag tycker han åstakommer något stort om han lyckas nå toppen på karriären samtidigt som han uppfostrat fyra barn själv. Men det kanske bara är jag? Som övrigt kul så ska alla i hushållet ha fått äta sin favoriträtt minst en gång! (Jag har två kvar). 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0