Generation ett - ML

Generation 1 – Vill ha dig
Grundare: Edwin Calback
Egenskaper: Hopplös romantiker, karismatisk, flörtig, bra på att kyssas, ivrig
Partner: Träffa partner som tidig ungdom (kön spelar ingen roll). Lära känna varandra som vänner i minst ett par veckor innan han kan gå vidare i relationen. Måste varken gifta sig, förlova sig eller flytta in partnern.
Karriär: Ej vald
Barn: Minst en pojke.
Övrigt: Romantiskt tema i hemmet (minst ett rum)

 

Här är alltså min grundare i musiklegacyn. Hans namn är Edwin Calback och han är ävldigt romantisk och flörtig av sig. Jag är inte helt säker på håret, men ville använda mig ett av de nya från Semesterparadis, så det får vara så tills vidare. 

 

 
En av anledningarna till att jag ville skapa ett nytt spel var för att utforska den ny världen som kom med Semesterparadis. Därför bor nu Edwin i det här söta huset i Isla Paradiso. 
 
Ett rum skulle ju inredas lite romantiskt så försökte göra det med sovrummet med de få pengar han hade kvar efter att ha köpt huset. Kommer försöka göra det ännu mer "romantiskt" så fort han skaffat ett jobb och får mer pengar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0